PLAN PRACY NAUCZYCIELI W GRUPIE „SOWY”
zmiana od 01.02.22
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | |
mgr Anita Widera- Kotas | 8:00–10:30
11:00- 14:30 |
8:00–10:00
10:30-14:30
|
8:00-10:00 | 8:00- 9:30
10:00- 12;00 |
8:00-14:30
|
mgr Joanna Wieczorek
angielski |
10:30- 11;00 | 10;00-10:30 | |||
mgr Barbara Bujok
RELIGIA |
10:00-10:30 | 9:30-10:00 | |||
mgr Maria Bugdol
mgr Małgorzata Barteczko |
11:30-14:30
|
10;30-14:30
|
12;00-14:30 |
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | |
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE |
|||||
Rytmika | Zajęcia matematyczne | Zajęcia umysłowe | Zajęcia umysłowe | Rytmika | |
Zajęcia umysłowe | Ćwiczenia gimnastyczne | Zajęcia plastyczne | Religia
|
Zajęcia plastyczne/ techniczne |
|
Język angielski – ruch z muzyką | Religia | Ćwiczenia gimnastyczne | Język angielski – ruch z muzyką | ||
Przygotowanie do nauki pisania | Przygotowanie do nauki pisania | Przygotowanie do nauki czytania | Przygotowanie do nauki pisania | Utrwalanie pojęć matematycznych | |
Dodatkowo zajęcia rewalidacyjne prowadzone wg planu z dziećmi z orzeczeniami, oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna z dziećmi, wymagającymi wsparcia.
Szczegółowy plan dnia
7.00-8.20 Schodzenie się dzieci. Wspieranie rozwoju dziecka przez zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy swobodne, spontaniczne, zabawy muzyczno- ruchowe. Ćwiczenia poranne wg K. Wlaźnik
8.20-8.30 Przygotowanie do śniadania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych, wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i estetyki.
8.30–8.50 Śniadanie – Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Zachowanie porządku wokół siebie, prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania.
9.00-10.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz grafomotorykę. Zajęcia umuzykalniające, sprawnościowe i dodatkowe.
10.00 -11.20 Zabawy dowolne według indywidualnych potrzeb dzieci, rozwijanie pasji, zainteresowań, bezpieczne zabawy na świeżym powietrzu.
11.20–11.30 Czynności samoobsługowe, higieniczne przed posiłkiem
11.30–11.55 Obiad- kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków
11.55–12:10 Czynności samoobsługowe, higieniczne po posiłku
12.10-12.25 Relaksacja w formie zabaw i ćwiczeń oddechowo – rozluźniających przy muzyce – rozwijanie fantazji i wyobraźni dziecięcej oraz inwencji twórczej. „Chwila z książką”
12.25-13.45 Wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka poprzez dostarczanie różnorodnych bodźców podnoszących jego kompetencje i umiejętności. Uzupełnianie kart pracy w książce. Przygotowanie do czytania i pisania , kształtowanie umiejętności matematycznych. Zabawy i zajęcia ruchowo-rytmiczne – rozwijanie poczucia rytmu, pamięci i słuchu muzycznego. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, gry i zabawy zbiorowe w małych zespołach lub indywidualne. Zabawy w ogrodzie.
13:45- 13.55- Czynności samoobsługowe, higieniczne przed podwieczorkiem
13.55- 14.10- Podwieczorek- kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków
14:10- 14.20– Czynności samoobsługowe, higieniczne po podwieczorku
14.20- 14.30- zabawy kołowe, oczekiwanie na rodziców
* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji