Tematyka tygodniowa:
CZERWIEC
- Dziecięce przyjaźnie
- Na naszym podwórku
- Podróże małe i duże
- Tato, już lato!
- Niech żyją wakacje!
> Język angielski: ŚRODKI TRANSPORTU – “Transport song” – bike, bus, car, train, plane, rocket, “Let’s be planes”, “Vehicles”, “Driving in my car” fast/slow.
MAJ
- Nasze miasto – Rybnik.
- W gospodarstwie.
- Majowa łąka.
- Rodzina razem się trzyma.
> Język angielski: OWOCE: banana, apple, grapes, watermelon – “Are you hungry?”, “Do You like fruits?“; Do You like…? – Yes, I do. – “Do You Like Broccoli Ice Cream?”. DZIEŃ MAMY: piosenka “I Love My Mommy”, zabawa ruchowa “Happy Mother’s Day Song for Kids”.
Piosenka “I love mommy” (na melodię “Panie Janie”)
I love mommy, I love mommy – Yes, I do, Yes, I do,
Mommies are for hugging, Mommies are for kissing,
I love You! Yes, I do!
KWIECIEŃ
- Wiosna zdrowa i radosna.
- Wielkanocne zwyczaje.
- Zostań Ziemi przyjacielem.
- Jesteśmy Polką i Polakiem.
> Język angielski: WIOSNA – “Spring song”; “Five little flowers song” (zabawa paluszkowa do piosenki) – flower, utrwalanie kolorów oraz liczenia do 5; butterfly, bee, “The bees go buzzing”. ZWIERZĘTA WIEJSKIE – cow / pig / horse / sheep; “Finger Family Farm Animals”, “Farm Animals song”, filmik “Steve and Maggie with Farm Animals”.
MARZEC
- Zwierzęta egzotyczne
- W marcu jak w garncu
- Nadchodzi wiosna
- Witaj, wiosno!
- W świecie teatru
> Język angielski: ZWIERZĘTA EGZOTYCZNE – piosenki “Walking in the jungle” – frog, monkey, toucan, tiger; “Let’s go to the zoo” – Stomp / jump / elephant / kangaroo / penguin / snake / polar bear; PRZECIWIEŃSTWA – “Fast and slow” – fast/slow, walk, hop, skip, swim; “Open shut them” – open/shut, big/small, please/no,thank you, fast/slow, loud/quiet. CZĘŚCI CIAŁA – “Head, shoulders, knees and toes”, “One little finger” – head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose, leg.
LUTY
- Sporty zimowe
- Nie jesteśmy sami w kosmosie
- Zimowe zabawy (2 tygodnie – ferie zimowe)
> Język angielski: Family: daddy, mummy, sister, brother, baby – “Finger Family”, “Baby Shark”; Emocje: happy, sad, angry – “If You’re Happy”, “This is a happy face”
STYCZEŃ
- Tak nam mija czas
- W karnawale czas na bale
- Moja Babcia i mój Dziadek
- Zimowe potrzeby zwierząt
GRUDZIEŃ
- U nas na Śląsku
- Grudniowy gość
- Nadchodzi zima
- Świąteczny czas
> Język angielski: zabawy przy piosenkach: “How’s the weather” (It’s sunny/rainy/cloudy/snowy), “S-A-N-T-A”, “Little snowflake”, “I’m a little snowman”
LISTOPAD
- Bajki, bajeczki
- Polska – mój dom
- Deszczowa pogoda
- Tydzień pluszowego misia (nauczanie zdalne)
> Język angielski: nauka liczenia: One, two, three, four, five – “Five Little Monkeys”, “How many fingers?”, “How many fingers do you have?”
PAŹDZIERNIK
- Idzie jesień przez las
- Idzie jesień przez ogród i sad
- Dbamy o zdrowie
- W świecie emocji
> Język angielski: rozumienie prostych zwrotów m.in.: Sit down!, Stand up!, turn around, Clap your hands, Stamp your feet; kolory: red, yellow, blue, green. Przedstawianie się: What’s your name? – My name is… – “What’s your name?”, “Hello hello, what’s your name?”.
WRZESIEŃ
- Witamy w przedszkolu
- Jestem przedszkolakiem
- Ja i moi koledzy
- Nadeszła jesień
- Przedszkolak na drodze
> Język angielski: przywitania i pożegnania: Hello! / Good morning / Goodbye / Bye!; rozumienie prostych zwrotów m.in.: Sit down!, Stand up!, Clap your hands, Stamp your feet