Grupy
Archiwum strony

Tematyka tygodniowa:

CZERWIEC

  1. Dziecięce przyjaźnie
  2. Na naszym podwórku
  3. Podróże małe i duże
  4. Tato, już lato!
  5. Niech żyją wakacje!

> Język angielski: ŚRODKI TRANSPORTU – “Transport song”bike, bus, car, train, plane, rocket, “Let’s be planes”“Vehicles”“Driving in my car” fast/slow.

MAJ

  1. Nasze miasto – Rybnik.
  2. W gospodarstwie.
  3. Majowa łąka.
  4. Rodzina razem się trzyma.

> Język angielski: OWOCE: banana, apple, grapes, watermelon“Are you hungry?”, “Do You like fruits?“; Do You like…? – Yes, I do. – “Do You Like Broccoli Ice Cream?”. DZIEŃ MAMY: piosenka “I Love My Mommy”, zabawa ruchowa “Happy Mother’s Day Song for Kids”.

Piosenka “I love mommy” (na melodię “Panie Janie”)

I love mommy, I love mommy – Yes, I do, Yes, I do,

Mommies are for hugging, Mommies are for kissing,

I love You! Yes, I do!

KWIECIEŃ

  1. Wiosna zdrowa i radosna.
  2. Wielkanocne zwyczaje.
  3. Zostań Ziemi przyjacielem.
  4. Jesteśmy Polką i Polakiem.

> Język angielski: WIOSNA – “Spring song”; “Five little flowers song” (zabawa paluszkowa do piosenki) – flower, utrwalanie kolorów oraz liczenia do 5; butterfly, bee, “The bees go buzzing”. ZWIERZĘTA WIEJSKIE – cow / pig / horse / sheep; “Finger Family Farm Animals”, “Farm Animals song”, filmik “Steve and Maggie with Farm Animals”.

MARZEC

  1. Zwierzęta egzotyczne
  2. W marcu jak w garncu
  3. Nadchodzi wiosna
  4. Witaj, wiosno!
  5. W świecie teatru

> Język angielski: ZWIERZĘTA EGZOTYCZNE – piosenki “Walking in the jungle”frog, monkey, toucan, tiger; “Let’s go to the zoo”Stomp / jump / elephant / kangaroo / penguin / snake / polar bear; PRZECIWIEŃSTWA – “Fast and slow” – fast/slow, walk, hop, skip, swim; “Open shut them” – open/shut, big/small, please/no,thank you, fast/slow, loud/quiet. CZĘŚCI CIAŁA – “Head, shoulders, knees and toes”, “One little finger” – head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose, leg.

LUTY

  1. Sporty zimowe
  2. Nie jesteśmy sami w kosmosie
  3. Zimowe zabawy (2 tygodnie – ferie zimowe)

> Język angielski: Family: daddy, mummy, sister, brother, baby – “Finger Family”, “Baby Shark”; Emocje: happy, sad, angry“If You’re Happy”, “This is a happy face”

STYCZEŃ

  1. Tak nam mija czas
  2. W karnawale czas na bale
  3. Moja Babcia i mój Dziadek
  4. Zimowe potrzeby zwierząt

GRUDZIEŃ

  1. U nas na Śląsku
  2. Grudniowy gość
  3. Nadchodzi zima
  4. Świąteczny czas

> Język angielski: zabawy przy piosenkach: “How’s the weather” (It’s sunny/rainy/cloudy/snowy),  “S-A-N-T-A”,  “Little snowflake”,  “I’m a little snowman”

LISTOPAD

  1. Bajki, bajeczki
  2. Polska – mój dom
  3. Deszczowa pogoda
  4. Tydzień pluszowego misia (nauczanie zdalne)

> Język angielski: nauka liczenia: One, two, three, four, five“Five Little Monkeys”, “How many fingers?”, “How many fingers do you have?”

PAŹDZIERNIK

  1. Idzie jesień przez las
  2. Idzie jesień przez ogród i sad
  3. Dbamy o zdrowie
  4. W świecie emocji

> Język angielski: rozumienie prostych zwrotów m.in.: Sit down!, Stand up!, turn around, Clap your hands, Stamp your feet; kolory: red, yellow, blue, green. Przedstawianie się: What’s your name? – My name is… – “What’s your name?”, “Hello hello, what’s your name?”.

WRZESIEŃ

  1. Witamy w przedszkolu
  2. Jestem przedszkolakiem
  3. Ja i moi koledzy
  4. Nadeszła jesień
  5. Przedszkolak na drodze

> Język angielski: przywitania i pożegnania: Hello! / Good morning / Goodbye / Bye!; rozumienie prostych zwrotów m.in.: Sit down!, Stand up!, Clap your hands, Stamp your feet