Szczegółowy rozkład dnia

SZCZEGOŁOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUPY BIEDRONEK

ROK SZKOLNY 2024/2025

6:00 – 8:00

  • Schodzenie się dzieci.  Rozmowy indywidualne z dziećmi.
  • Swobodne zabawy wg zainteresowań dzieci, zabawy dowolne przy stolikach z inicjatywy dziecka, zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne.
  • Praca indywidualna wspomagająca rozwój dziecka.
  • Zabawy logopedyczne.

8:00 – 8:20

  • Wspólne zabawy kołowe, zabawy paluszkowe,
  • Poranne ćwiczenia usprawniające koordynację ruchową.

8:20 – 8:30

  • Czynności porządkowe. Czynności sanitarno-higieniczne przed śniadaniem.

8:30 – 9:00

  • ŚNIADANIE – kulturalne spożywanie posiłku. Czynności higieniczne po śniadaniu.

9:00 – 9:20

  • Zajęcia dydaktyczne – organizowanie sytuacji wychowawczo–dydaktycznych sprzyjających osiąganiu celów z różnych obszarów rozwoju: fizycznego, emocjonalnego, społecznego i poznawczego, z wykorzystaniem różnorodnych form i metod pracy, uwzględniając indywidualne możliwości i zainteresowania dziecka, zgodnie z programem wychowania przedszkolnego wydawnictwa MAC „Kolorowe karty”

9:20 – 11:20

  • Swobodna działalność dzieci w zależności od potrzeb i aktualnych zainteresowań: zajęcia i zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, plastyczne, badawcze, ruchowo-taneczne, dydaktyczne.
  • Spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze (zależnie od warunków atmosferycznych).

11:20 – 11:30

  • Czynności higieniczne przed obiadem.

11:30 – 12:00

  • OBIAD – ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami, kulturalne spożywanie posiłku, stosowanie zwrotów grzecznościowych.
  • Czynności higieniczne po obiedzie.

12:00 – 13:30

  • Poobiedni odpoczynek. Leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej.

Język angielski:

  • poniedziałek 10:30-11:00
  • środa 10:30- 11:00

13:30 – 14:00

  • PODWIECZOREK.
  • Zabiegi higieniczne przed i po podwieczorku.

14:00 – 14:30

  • Zabawy kołowe ze śpiewem, zabawy muzyczno-ruchowe, tematyczne, zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne, gry i zabawy stolikowe, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, indywidualne rozmowy z dziećmi.
  • Czynności porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.