Zajączki 2023/2024 – szczegółowy rozkład dnia
Dzień tygodnia | Rodzaj zajęć dydaktycznych | ||
Poniedziałek | Mowa | Zajęcia plastyczno- konstrukcyjne | |
Wtorek | Kształtowanie pojęć matematycznych | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych | |
Środa | Mowa | Umuzykalnienie | |
Czwartek | Umuzykalnienie | Zajęcia plastyczno-konstrukcyjne | |
Piątek | Mowa | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych |
RELIGIA 9:00-9:30 PONIEDZIAŁKI I PIĄTKI
J. ANGIELSKI 10:00-10:30 ŚRODY I PIĄTKI
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE 5-LATKÓW NA ROK SZKOLNY 2023/2024
Godziny od
7:30-16:30 |
Rodzaj aktywności, forma |
7:30-8:15 | Rozmowy indywidualne z przychodzącymi dziećmi. Praca indywidualna wspomagająca rozwój dziecka. Zabawy przy stoliku w małych grupach, poranne porządkowanie sali |
8:15-8:30 | Ćwiczenia poranne, zabawy integrujące grupę, zabawy logopedyczne |
8:30-9:00 | Czynności higieniczno-pielęgnacyjne przed i po posiłku. Śniadanie |
9:00-9:30 ŚR,PT | Religia |
9:00-9:40 | Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze organizowane przez nauczyciela z wykorzystaniem różnych form i metod pracy uwzględniając indywidualne możliwości dziecka i jego zainteresowania zgodne z podstawą programową i programem wychowania przedszkolnego „Trefliki”. |
9:40-11:00 | Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań . Zabawy wspólne przy stolikach w małych grupach. Zdobywanie przez dzieci różnych doświadczeń ruchowych na świeżym powietrzu min. spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych: zabawy i ćwiczenia w sali z wykorzystaniem sprzętu sportowego, zabawy ruchowe z wykorzystaniem metod twórczych, gry zabawy stolikowe, tematyczne, konstrukcyjne, działalność plastyczna , zabawy kołowe, zabawy muzyczno- ruchowe, zabawy słowne, logopedyczne, zabawy i ćwiczenia słuchu fonetycznego |
10:00-10:30 ŚR,PT | Angielski |
11:00-11:30 | Zabawy kołowe, zabawy z emocjami |
11:30-12:00 | Zabiegi organizacyjne i higieniczno-pielęgnacyjne. Obiad |
12:00-12:20 | Słuchanie opowiadań i bajek czytanych przez N-la, odpoczynek poobiedni, słuchanie muzyki relaksacyjnej, |
12:20-13:30 | Ćwiczenia przygotowujące do nauki czytania i pisania, zabawy sprzyjające rozwijaniu aktywności własnej dziecka . Zabawy wspierające rozwój umiejętności z zakresu percepcji wzrokowej i słuchowej. Zdobywanie przez dzieci różnorodnych doświadczeń ruchowych na świeżym powietrzu m.in. spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze. |
13:30-13:45 | Zabiegi higieniczno-pielęgnacyjne i czynności samoobsługowe. Podwieczorek |
13:45-16:30 | Zabawy z nauczycielem-kołowe, słowne, muzyczno-ruchowe . Praca indywidualna wspomagająca rozwój dzieci. Zabawy przy stolikach w małych grupach z własnego wyboru dzieci. Prace porządkowe w Sali. |